gk logo

«Свобода» звертається до суду

Всеукраїнське об'єднання «Свобода» готує черговий позов проти газети «Експрес» – цього разу у зв'язку із публікацією статті «Справжній господар партії «Свобода»», яка вийшла у газеті
23 жовтня 2014 р.

«Серію матеріалів, якими «Експрес» очорнює ВО «Свободу», вважаємо передусім особистою помстою головного редактора цього видання Ігоря Починка, якому «Свобода» перешкоджає реалізовувати у кіосках «Експреса» поряд з друкованою продукцією тютюнові вироби, та брудним політичним замовленням з боку опонентів нашої політичної сили. У зв'язку з цим юридичне управління націоналістичного об'єднання, попри невиконання газетою «Експрес» попередніх рішень судів про спростування вилитої на ВО «Свобода» брехні, готує черговий судовий позов з вимогою спростувати і цей матеріал», – повідомила «Свобода».

«Свобода» вважає серію скандальних матеріалів на сторінках «Експресу» брудною кампанією, «що було розгорнуто фактично одразу після проходження в парламент націоналістичної сили, яка розпочала розхитувати режим Януковича та з парламентської трибуни закликати людей готуватися до повалення бандитської кліки».

Націоналісти нагадали, що минулої осені, напередодні Революції Гідності, лідери на той час опозиційних сил Арсеній Яценюк, Віталій Кличко та Олег Тягнибок підписали заяву, в якій засудили матеріали «Експресу» як такі, що «зміцнюють режим Януковича, укріплюють його диктатуру». У заяві опозиційних лідерів було сказано: «Не справа політиків судити четверту владу. Тим не менше, мусимо констатувати, що бездоказові звинувачення у причетності політика до смерті сотень людей, в тому числі і дуже йому близьких, до яких днями вдалася газета «Експрес», є неприйнятними як з точки зору журналістських стандартів, так і з огляду на загальнопоширені морально-етичні норми».

ВО «Свобода» підкреслює, що Франківський районний суд Львова цього року задовольнив позов Олега Тягнибока до «Експрес мультимедіа груп» про захист честі, гідності та ділової репутації і визнав наклепом статтю газети «Гроші Тягнибока-4. Угода з дияволом», надруковану в газеті «Експрес» в жовтні минулого року. В судах також перебувають позови до «Експресу» від народних депутатів-«свободівців» Ірини Сех та Ігоря Кривецького.

Минулого року Національна спілка журналістів України виключила зі своїх лав головного редактора «Експресу» Ігоря Починка. Причиною стало звернення 57 львівських журналістів 14 березня 2013 року (себто, до «антисвободівських» матеріалів) до секретаріату Львівської спілки журналістів із заявою, в якій ішлося про «систематичне порушення журналістських стандартів, Етичного кодексу українського журналіста, зловживання статусом журналіста в газеті «Експрес»».

Прес-служба Косівської РО ВО «Свобода».

Субота, 19 серпня, 2017

Будь-ласка, поділіться даною сторінкою через запропоновані мережі: